Problem s bootem

mtd mtd na mk.cvut.cz
Úterý Červenec 24 23:30:47 CEST 2001

Zdenek Sojka wrote:
> Tak jsem pridal kod, ktery pri kazdem pokusu o pouziti BIOS INT13 nahradi DL
> 80.
> Neuspesne, vypise "LIL" a konec. Navic "hrabne" na disketu, takze je
> pravdepodobne, ze je v tomto momentu jiz v PM, nebo alespon pouziva vlastni
> "ovladace".

asi to cele chapu spatne, nebo co. pisete, ze:

1. na hdb (to je ide primary slave) jste nainstaloval win98 a bootovaly...
pokud ja vim, tak dos umi bootovat jen z primary masteru.

2. v lilo se snazite predelavat dl z 0x81 (hdb) na 0x80 (hda). proc???

ja bych navrhoval pripojit nejaky disk na primary master a pak to zkusit nakonfigurovat. pokud tam uz je, melo by pomoct lba32 (viz dokumentace k lilo).

--
mtd