Dotaz

Vladimír Volčko volcko na spoje.sous.cz
Čtvrtek Červenec 19 13:31:02 CEST 2001

V KDE menu "K"  :-) >>>  internet >>> pripojeni site (nebo tak nejak ...
pisu to z pameti) si nastavte parametry pripojeni a v prikazech modemu
nastavte inicializacni retezec na ATX3.

>Vázení, omlouvám se , ale mám jeden problém a nemohu na nej najit odpoved.
>Mám nainstalovan RedHat 7,1Cs a chtel bych se pripojit na internet pomoci
modemu. System jej detekoval, nastavil port. Vse se chova korektne, >avsak
pri vytáceni linky mi system hlási, ze neni oznamovací ton. Nepomohl prikaz
ATX3. Pokud provedu mechanicke zadani v dial. terminalu, spojeni >se navaze,
ale nemohu jiz zadat jmeno a heslo, neni kam. Prosím poradte, ci nasmerujte.
Dekuji.

     33333 na email.cz