Dotaz

Neděle Červenec 22 12:09:20 CEST 2001

On Wed, 18 Jul 2001, lukas wrote:

> Vázení, omlouvám se , ale mám jeden problém a nemohu na nej najit
> odpoved. Mám nainstalovan RedHat 7,1Cs a chtel bych se pripojit na
> internet pomoci modemu. System jej detekoval, nastavil port. Vse se
> chova korektne, avsak pri vytáceni linky mi system hlási, ze neni
> oznamovací ton. Nepomohl prikaz ATX3. Pokud provedu mechanicke zadani
> v dial. terminalu, spojeni se navaze, ale nemohu jiz zadat jmeno a
> heslo, neni kam. Prosím poradte, ci nasmerujte. Dekuji.

Nejlepsi reseni je pouzit nastroj rp3 (resp. rp3-config) ktery provede
autodetekci modemu a lze v nem naklikat vsechna potreba nastaveni.

Tento program (rp3) je original od RH, takze lze predpokladat, ze s nim
budou nemensi problemy (tj. ze bude respektovat zvyklosti ulozeni
konfiguracnich souboru v RH Linuxu).

--
                        Milan Kerslager