kompilace aKtion 0.4.1 na RH 7.1CZ

Vladimír Jirásek vladimir.jirasek na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 26 22:09:59 CEST 2001

Dobry den,

stahnul jsem zdrojaky aKtion a zkousim je kompilovat na svem stroji, ale
jiz ./configure mi hlasi:
checking for KDE... libraries /usr/lib, headers /usr/include/kde
checking for extra includes... no
checking for extra libs... no
checking for kde headers installed... configure: error: your system is not
able to compile a small KDE application!
Check, if you installed the KDE header files correctly.
#

Pokud se pokusim nainstalovat aktion z RPM aktion-0_4_1-1_i386.rpm tak to
zahlasi:
# rpm -ivh aktion-0_4_1-1_i386.rpm
chyba: nevyřešené závislosti:
        libkdecore.so.2 je nutné pro aktion-0.4.1-1
        libkdeui.so.2 je nutné pro aktion-0.4.1-1
        libkfile.so.2 je nutné pro aktion-0.4.1-1
        libkfm.so.2 je nutné pro aktion-0.4.1-1
        libqt.so.1 je nutné pro aktion-0.4.1-1
#
Soubor libkdecore.so.2 v systemu opravdu neni. Nevite co mi jeste chybi za
balicek?

Diky moc

Vladimir Jirasek