Problem s bootem

Zdenek Sojka zsojka na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 26 22:43:28 CEST 2001

1) nainstaloval jsem tam W95. a bootovaly.

2) ano, protoze muj BIOS ma ve sve obsluze INT13 80 nikoli pro hda, ale pro
disk, ze ktereho bootuje
(nepovedlo se mi to, protoze rutina byla prilis velka a prepisovala datovou
oblast bootsektoru)

Na hda mam disk s W98 a pokud chci linux, jednoduse hda odpojim. ale tedka
to nejak nejde
(zatim lilu tolik neverim, abych pouzival bootmanazer)

Tak jsem to vyresil tak, ze musim pokud chci Linux, musim odpojit hda a
pripojit hdb na hda (ten je ale porad naswitchovany na mastera). je to
otrava, ale jinak se mi to nepovedlo.

Ale uz ten muj problem nereste, zas natolik mi to nevadi, abych tim spinil
konferu.

Zdenek Sojka

"mtd" <mtd na mk.cvut.cz> píse v diskusním príspevku
news:20010724233047.A8189 na mt.mk.cvut.cz...

> asi to cele chapu spatne, nebo co. pisete, ze:
>
> 1. na hdb (to je ide primary slave) jste nainstaloval win98 a bootovaly...
> pokud ja vim, tak dos umi bootovat jen z primary masteru.
>
> 2. v lilo se snazite predelavat dl z 0x81 (hdb) na 0x80 (hda). proc???
>
> ja bych navrhoval pripojit nejaky disk na primary master a pak to zkusit
nakonfigurovat. pokud tam uz je, melo by pomoct lba32 (viz dokumentace k
lilo).