kompilace kernelu v RH 7.1

Laubrino laubrino na khsplzen.cz
Pondělí Červenec 30 14:01:29 CEST 2001

"Laubrino" <laubrino na khsplzen.cz> píše v diskusním příspěvku
news:9k3atd$685$1 na morticia.kit.vslib.cz...
> Cau lidi.
> Pokousel jsem se zkompilovat kernel ve standartni instalaci RH 7.1 CZ. Sla
> udelat konfigurace i komplilace (make bzImage), ale uviznul jsem na "make
> modules". Tesne po zacatku to zacalo vypisovat spoustu warningu a chyb a
> nakonec to skoncilo. Ve zdrojakach jsem nic nemenil a vsechno co system
> obsahuje je z tech CD RH 7.1.CZ a je to instalovany pomoci RPM. Nevite
proc
> to nejde?
>
> Laubrino
>
> --
> Tomas Laubr
> [...]

Ty blbecku to si neumis precist archiv? Kdybys to udelal a neplytval casem
ubohych ostatnich lidi v konferenci, tak bys vedel, ze uz se na podobnej
problem nekdo ptal a ze to asi bude tvoje chyba.

Nazdar. Laubrino.