kompilace kernelu v RH 7.1

MUDr. Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Pondělí Červenec 30 15:29:31 CEST 2001

Na to jen jedno: kdo koho označuje za blbečka? Sám blbeček, který ani neví,
jak se má chovat? Je tu nějaký správce? Kde? Taky takový haur?
Uvědomme si jednu podstatnou věc: já čtu howto, konferenci, další linux-
servery a i tak mám problém na svém HW díky jeho "výjimečnosti" občas
rozchodit stupidní službu!
Takže: kdybys ty debile místo toho oslovení a plýtvání časem raději napsal
odkazy na stránky, kde to je, případně nejlépe poradil, udělal bys lépe.
Kde je správce serveru!" To jste všichni takoví borci, že tohle trpíte?
Nechcete mít Hi-end vlastní chlísty, plky etc.? Sorry, tohle mně dokáže
rozparádit i přesto, že sám nemám dobré výsledky právě s kompilací jádra.
problémy jsem s kamarádem pěl na kompilaci pro SCSI, pro IDE=SCSI  podobně-
a mohu napsat, že vše probíhako docela OK? ale pak, na závěr, 2-3 chyby a
odchod na párek!
Sorry ještě jednou: k čemu je tahle konference, jen aby se tu někdo
předváděl, nebo proto, aby se tu někdo něco naučil? Jak chcete rozšířit
Linuxovou společnost, když se někteří chváte hůře jak podpora pro W9x a W2k?
Daktari

-----Original Message-----
From: Laubrino [mailto:laubrino na khsplzen.cz]
Sent: Monday, July 30, 2001 2:01 PM
To: redhat-cz na linux.cz
Subject: Re: kompilace kernelu v RH 7.1

"Laubrino" <laubrino na khsplzen.cz> píše v diskusním příspěvku
news:9k3atd$685$1 na morticia.kit.vslib.cz...
> Cau lidi.
> Pokousel jsem se zkompilovat kernel ve standartni instalaci RH 7.1 CZ. Sla
> udelat konfigurace i komplilace (make bzImage), ale uviznul jsem na "make
> modules". Tesne po zacatku to zacalo vypisovat spoustu warningu a chyb a
> nakonec to skoncilo. Ve zdrojakach jsem nic nemenil a vsechno co system
> obsahuje je z tech CD RH 7.1.CZ a je to instalovany pomoci RPM. Nevite
proc
> to nejde?
>
> Laubrino
>
> --
> Tomas Laubr
> [...]

Ty blbecku to si neumis precist archiv? Kdybys to udelal a neplytval casem
ubohych ostatnich lidi v konferenci, tak bys vedel, ze uz se na podobnej
problem nekdo ptal a ze to asi bude tvoje chyba.

Nazdar. Laubrino.

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zatím....-)