ISO image

Luboš Hainc lhainc na vosasos.rcenet.cz
Čtvrtek Červen 7 12:27:12 CEST 2001

Dobry den, mohl by mi nekdo poradit?

Z Inetu jsem si stahnul ISO image RedHatu 7.1, bohuzel se mi je
nepovedlo pod windows vypalit, vsechny vypalovaci programy
hlasily neznamy format image souboru.
Primountoval jsem tedy image v linuxu a soubory z nej vyextrahoval
na HDD, pote to jiz vypalit slo jako normalni soubory, vse se tvari
OK, ale pri pokusu o instalaci linuxu z tohoto CD se mi objevuje
hlaska, ze CD pravdepodobne neobsahuje RedHat

Nevite kde je chyba??   Jak vypalit stahnuty image soubor na CD
ve Windows, pripadne proc nejde instalovat z CD s temi
vyextrahovanymi soubory, zalezi jake ma to CD label??

Diky za odpoved
L. Hainc