ISO image

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Červen 7 13:07:22 CEST 2001

On Thu, 7 Jun 2001 12:27:12 +0200, you wrote:

> [...]
>
>Z Inetu jsem si stahnul ISO image RedHatu 7.1, bohuzel se mi je
>nepovedlo pod windows vypalit, vsechny vypalovaci programy
>hlasily neznamy format image souboru.
>Primountoval jsem tedy image v linuxu a soubory z nej vyextrahoval
>na HDD, pote to jiz vypalit slo jako normalni soubory, vse se tvari
>OK, ale pri pokusu o instalaci linuxu z tohoto CD se mi objevuje
>hlaska, ze CD pravdepodobne neobsahuje RedHat
>
>Nevite kde je chyba??   Jak vypalit stahnuty image soubor na CD
>ve Windows, pripadne proc nejde instalovat z CD s temi
>vyextrahovanymi soubory, zalezi jake ma to CD label??

těm vypalovacím programům ve windows se většinou "nelíbí" akorát ta
přípona. Někdy to bývá pojmenované jako raw image s příponou raw. Je
to zkrátka image CD a musí se jako image vypálit = přeplácnout ten
soubor na CD 1:1.
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15