emulace scsi

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červen 12 01:45:23 CEST 2001

On Mon, 11 Jun 2001, Míra Koštel wrote:

> samozrejme :-)
> bylo to pripojeny jako 'druhej otrok' (secondary slave) a tedy hdd.
> ktery parametr jste pouzil
> hdd=ide-scsi
> nebo
> hdd=scsi
> bootojete pomoci LILO nebo jineho boot manageru?
> Mira Kostel

Věci kolem scsi nám přímo v jádře zavádím pouze modul ide-scsi, jádro
2.2.19 a RH6.2.

Do lila jsem dopsal append="hdc=ide-scsi" a modul zavedu insmod ide-scsi a
vše je ok - podporu scsi mám přímo v jádře.
Co máte přeloženo na pevno v jádře a co máte jako modul?
Co to vypíše při pokusu o zavedení modulu?
Asi jste něco zapoměl přeložit, nebo zavést správné moduly.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne