emulace scsi

Míra Koštel alfred na uek.cas.cz
Úterý Červen 12 08:08:00 CEST 2001

Vsechno okolo SCSI mam prelozeno jako modul. Pri startu to proste CD-RW
zavede jako IDE zarizeni (hdd).
Linux startuji pomoci loadlinu, ke kteremu pridam jako paremetr
"hdd=ide-scsi" (append se myslim tyka pouze LILA).
Pri startu jsem zadnou snahu o zavedeni ide-scsi modulu nepozoroval. Zadnej
error ani hlaska ze modul neni pritomen, nelze nalest, ani ze se ho
nepovedlo zavest. Proste nic. Predpokladam ze jsem neudelal nejaky nutny
krok. Jeste jdnou napisu muj postup:
-je nainstalovan LINUX RedHat 7.0
-prekompiloval jsem si nove jadro a v nem jsem zapnul podporu 'SCSI emulace'
a 'generic SCSI', ktere je pry nutne pro emulaci. Pocitac pak fungoval bez
problemu. Emulaci SCSI jsem nezkousel, protoze jsem ji nepotreboval.
-pridal jsem zminenou IDE vypalovacku.
-jedine co jsem udelal je ze jsem pridal loadlinu parametr hdd=ide-scsi, coz
evidentne nestaci.
Nevim jestli je nutno dopisovat nejeky alias do souboru modules.conf , aby
linux vedel kde ma linux hledat modul (u integrovane zvukovky a sitove karty
jsem to musel udelat) a pak spustit nejaky prikaz. Vsude psali ze staci mit
jadro s podporou emulace a startovat kernel s parametrem hdd=ide-scsi (jen u
kernelu jsem nasel parametr hdd=scsi , ale to muze byt symbolicky zapis).

Neni nahodou ten chybejici krok prikaz 'insmod ide-scsi' ??? Pokud ano, jak
nejvhodneji zajistit jeho automaticke spusteni?
Diky. Mira Kostel

Mimi