zabudnute root heslo

M. TRUBAN truban na za.psg.sk
Středa Červen 13 18:40:40 CEST 2001

zdar,

mno, dnes sa mi stala super vec. zabudol som root heslo na moj linux rh 6.2 cz
uz som nemal linux spusteny aspon mesiac a zrazu ho nabootujem /konecne som vyriesil
problem s tym posahanym lilo/ a zistil som, ze neviem passwd.
mam vytvoreneho jedneho usera a to heslo viem.
lenze neviem co s tim zabudnutym root heslom.

v instalacnej prirucke bolo napisane, ze ked zabudnete root heslo,
treba spustit linux tak, aby sa spustil iba shell. to som urobil (lilo: linux init=/bin/sh)
a potom som skusal prikazom paswwd zmenit heslo. aj sa ma to pytalo na nove
a na potvrdenie, ale potom to vyhodilo error.

neviete ako nato ???
-brutalforcom by to trvalo dlho :)
-dufam ze mi ostane aj ina moznost ako pouzit naky
local control exploitik z bugtraq_u ;)

btw:
viem, ze vsetci teraz krutite hlavami, pripadne sa smejete, ale urcite sa kazdemu
raz stalo, ze zabudol nake heslo. (nemuselo to byt zrovna rootovske, ale co uz :))

zatial dik
mis0

--
mis0 truban
/sec/php/sql/c++ ;)

www.blackhole.sk
weba o programovani, security, pc atd...
skripty, zdrojaky, navody, fora, ....

"open your source code, secure your serv & you´ll go to cyberheaven"
    mis0 truban
---