RH7.1CZ - VypalCD a md5sum

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Červen 21 13:01:58 CEST 2001

On Wed, Jun 20, 2001 at 01:59:20PM +0200, Vladimir Smelhaus wrote:
> Prisly mi CD  RH7.1cz od VypalCD. Tak jsem cvicne zkusil md5sum a
> ejhle, je nejaka jina.
>
> md5sum jsem delal pomoci dd. Mam vadna CD nebo to delam spatne?
>
> dd if=/dev/cdrom | md5sum -b -

V korenovem adresari disku by mel byt podepsany soubor md5sum.txt,
ve kterem jsou md5 vsech souboru na CD. Zkontrolujte je:

md5sum --check md5sum.txt

Autenticitu souboru "md5sum.txt" overite pomoci GnuPG -

gpg --verify md5sum.txt

musite vsak mit duveryhodny verejny klic RedHatu.

Jinak osobne nemam s vypalcd dobre zkusenosti. Ja i muj znamy jsme u nich
vypalovaly vice CD s Linuxem a FreeBSD a nektere byly spatne, reklamace
zustala bez odezvy.

Spise se mi osvedcilo http://www.linux-cd.cz (jen kdyby byly o fous
rychlejsi) a nebo si take muzete koupit CD s priruckou v knihkupectvi.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467