RH7.1CZ - VypalCD a md5sum

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Čtvrtek Červen 21 14:02:03 CEST 2001

Dne 21 Jun 2001, v 13:01, Miroslav Petricek napsal(a):

> V korenovem adresari disku by mel byt podepsany soubor md5sum.txt, ve
> kterem jsou md5 vsech souboru na CD. Zkontrolujte je:
>
> md5sum --check md5sum.txt
>
> Autenticitu souboru "md5sum.txt" overite pomoci GnuPG -
>
> gpg --verify md5sum.txt
>
> musite vsak mit duveryhodny verejny klic RedHatu.

To je fakt, to jsem mel udelat.

> Jinak osobne nemam s vypalcd dobre zkusenosti. Ja i muj znamy jsme u

Nechal jsem si u vypalcd vypalit prvni dve CD a hned jsou spatna. Jedno
CD ma dva vadne rpm soubory. Druhe se podle md5sum.txt sice tvari, ze
je v poradku, ale ani u neho nesedi celkova suma.

Chtel bych vedet, cim to vypaluji.

> rychlejsi) a nebo si take muzete koupit CD s priruckou v knihkupectvi.

RH 7.1 CZ zatim neni v knihkupectvich, aspon co ja vim.

Zdravim/Regards

     Vladimir Smelhaus