Chyba pri instalacii

Janko abstinent na naex.sk
Pátek Červen 22 21:24:38 CEST 2001

Dobry den,

neviem ci sa mam na Vas obratit, alebo ako mam postupovat dalej:

Nedavno som si kupil Linux 7.0 CZ a nejak ho nemozem nainstalovat do svojho PC. Instaloval som ho z CD, PC podporuje bootovanie a naslednu instalaciu z CD. Nakolko mam na PC vedeny windows 95 a zial mam k nemu pripojenu tlaciaren GDI ktora ma obsluzny program pod windows, tak sa povodneho OS nemozem vzdat. Takze som zvolil instalaciu do korenoveho adresara s tym ze Lilo sa mi nebude zavadzat. Na disku mi vytvorilo dve subory (odkladaci a diskovy oddiel) a chyba sa prejavi po tom ako instalacka vytvori LOOPACK (smycku), ktoru dokonci a napokon vypise oznam ze v instalacke je chyba aby som kontaktoval vyrobcu a zaroven zaslal aj subor s popisom. Zial systemovu disketu nemam ako vytvorit a tiez neviem ci by to bolo ucinne.

Prosim pomozte mi, alebo dajte mi priblizny kontakt kde sa mam obratit.

S pozdravom

J.M.

P.S.: Ak by ste mali nejake otazky rad Vam na nich zodpoviem