Chyba pri instalacii

Neděle Červen 24 00:17:45 CEST 2001

On Fri, 22 Jun 2001, Janko wrote:

> Nedavno som si kupil Linux 7.0 CZ a nejak ho nemozem nainstalovat do
> svojho PC. Instaloval som ho z CD, PC podporuje bootovanie a naslednu
> instalaciu z CD. Nakolko mam na PC vedeny windows 95 a zial mam k nemu
> pripojenu tlaciaren GDI ktora ma obsluzny program pod windows, tak sa
> povodneho OS nemozem vzdat. Takze som zvolil instalaciu do korenoveho
> adresara s tym ze Lilo sa mi nebude zavadzat. Na disku mi vytvorilo
> dve subory (odkladaci a diskovy oddiel) a chyba sa prejavi po tom ako
> instalacka vytvori LOOPACK (smycku), ktoru dokonci a napokon vypise
> [...]

Jestli mate na mysli to, ze padne instalator, tak to se mi uz take stalo.
Je to chyba, ktera se ve verzi 7.0 projevuje. Nevim, ze by to nekde bylo
opraveno (vyjma toho, ze v 7.1 uz to funguje).

Asi bude lepsi zmensit oddil s Windows a do uvolneneho mista nainstalovat
Linux (umi to treba Pertition Magic).