RH7.1CZ - VypalCD a md5sum

Neděle Červen 24 00:14:35 CEST 2001

On Thu, 21 Jun 2001, Vladimir Smelhaus wrote:

> [...]

Spis muj duveryhodny klic ;-)

> To je fakt, to jsem mel udelat.

> Nechal jsem si u vypalcd vypalit prvni dve CD a hned jsou spatna. Jedno
> CD ma dva vadne rpm soubory. Druhe se podle md5sum.txt sice tvari, ze
> je v poradku, ale ani u neho nesedi celkova suma.

Staci, aby vypalovali s volbou -pad, tj. za obraz se vypali nekolik kilo
nul, aby nebyly problemy s read-ahead u nekterych verzi Linuxu nebo i
jinych OS (tj. OS cte vzdy nejaky ten sektor dopredu do cache a kdyz cte
takhle za poslednim sektorem s daty, tak tam nic neni a je problem).