RH7.x kickstart a /boot

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 28 19:48:02 CEST 2001

Dobry den,

experimnetuji s kickstartem RH7.0 a 7.1, a mam takovy malinkaty problem -
kdyz necham kickstart delat partisny, tak mi /boot da jako hda7. To
samozrejme ve vmware projde, nebot tam 2G disk ma 1023 cyls. Ale nevim jak
v realu, jestli lilo toho ktereho redhatu umi bootnout z partisny >1024
cyls.

Kickstartu je sice mozne vnutit s "--onprimary 1" na prvni partisnu, ale
nevim jak moc spolehlive to funguje. Prominte ze se ptam, vim ze si to mohu
overit sam, ale vzhledem k vykonu stroje ktery mam k dispozici...

Dekuji

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications