inet pres mobil

Václav Kramář vaclav.kramar na worldonline.cz
Pátek Červen 29 17:44:46 CEST 2001

On Fri, Jun 29, 2001 at 08:23:46AM +0200, Tomas Franke wrote:

> Ja to zkousel ze Siemensem C35i a jde to stejne jako s normalnim modemem akorat
> musis nastavit rychlost na pevno na 19200 (u jinych vyrobcu to asi bude jinak)
> Pak je dobry dat jako initstring AT+CBST=71,0,1 misto ATZ tim se prepne do
> digitalniho V110 modu, AT+CBST=7,0,1 je pro volani na normalni analogovej V34
> modem. jednicka na konci zapina kompresi, 0 je bez komprese.

S modemem bych si měl nějak poradit, zatím se mi bohužel nedaří zprovoznit infra port a přes něj připojit mobil (Ericsson R320s). Může mě někdo nasměrovat na nějaké podrobnější step-by-step how-to? Podle linuxdoc.org se zatím nechytám:-(.

> Doporucuju si nejdriv pustit minicom nebo jinej terminal a vyzkouset jestli
> vubec odpovida na AT, spousta mobilu se neumi prizpousobit rychlosti seriaku
> jako normalni modem a je nutno najit a nastavit tu spravnou. Pak jeste vyzkouset
> jestli podporuje AT+CBST s pozadvanym parametrem, mam pocit ze nekteri vyrobci
> na to maji jinej prikaz ale na vetsine to chodi.
>
> Ale rychlost neni nic moc, je to akorat tak na stazeni posty.

To mi bohatě stačí;-).

--

Václav Kramář

email:   vaclav.kramar na worldonline.cz