inet pres mobil

Tomas Franke tomas.f na volny.cz
Pátek Červen 29 08:23:46 CEST 2001

Václav Kramář wrote:

> Ahoj,
>
> chtěl bych se zkusit připojit na inet přes mobil (samozřejmě s hardwarovým modemem, takže by neměl být problém) připojeny pomocí infraportu. Můžete mě plz nasměrovat na příslušné HOWTO, FAQ apod. (ohledně infra)? Nějak se mi nedaří najít to pravé. Díky.

Ja to zkousel ze Siemensem C35i a jde to stejne jako s normalnim modemem akorat
musis nastavit rychlost na pevno na 19200 (u jinych vyrobcu to asi bude jinak)
Pak je dobry dat jako initstring AT+CBST=71,0,1 misto ATZ tim se prepne do
digitalniho V110 modu, AT+CBST=7,0,1 je pro volani na normalni analogovej V34
modem. jednicka na konci zapina kompresi, 0 je bez komprese.

Doporucuju si nejdriv pustit minicom nebo jinej terminal a vyzkouset jestli
vubec odpovida na AT, spousta mobilu se neumi prizpousobit rychlosti seriaku
jako normalni modem a je nutno najit a nastavit tu spravnou. Pak jeste vyzkouset
jestli podporuje AT+CBST s pozadvanym parametrem, mam pocit ze nekteri vyrobci
na to maji jinej prikaz ale na vetsine to chodi.

Ale rychlost neni nic moc, je to akorat tak na stazeni posty.

Tomas