RH70ENG - klavesnice v X Window

Martin Beran martin.beran na worldonline.cz
Pondělí Březen 5 14:14:47 CET 2001

Dobry den,

Budu zase otravovat, dostal jsem se zas po tydnu k Linuxu (RedHat 7.0
ENG):-(((
Stale resim problem s psanim znaku s diakritikou.
Ve znakovem rezimu jsem byl uspesny a dari se mi psat vsechny ceske znaky.
Problem mam stale v X Window, kde znaky s hackem nefunguji, klavesy jsou
jako mrtve (nic se pri stisknuti nezobrazi).
Zkousel jsem i zmenu poradi 'FontPath' v /etc/X11/XF86Config, kde jsem
odkazy na adresare s fonty obsahujici iso8859-2 daval na prvni misto ...
vysledek byl stejny. Pred tim jsem zkousel doinstalovat
XFree86-iso8859-2*.rpm, ale nemelo to zadny vliv (pribyly mi klavesnice
Czech qwerty(z) v setupu KDE, ale stejne nefunguji).
Ve fontech problem nebude ... pokud prenesu kopii radku ze znakoveho rezimu
napriklad do kwrite, tak se mi zobrazi vsechny znaky spravne, jak s hacky,
carkami i krouzky nad u.
Mapu klavesnice zavadim prikazem:
setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_qwerty)' -compat group_led

Diky za radu.

Martin