RH70ENG - klavesnice v X Window

Dušan Hokův dusan na mirc.cz
Úterý Březen 13 12:45:15 CET 2001

Hmm v Gnome me to taky stve. V KDE je utilita pro nastaveni klavesnice,
bohuzel je potreba nastavit si cesky jazyk a jest jako vychozi (no redhat cz
bych spis nazval polo-cz). Travim ted hodne casu studiem literatury o
linuxu, protoze je to stale o tom, ze si to ma clovek nastavit sam. Chce to
jeste stale pracovat na tom, aby budouci ceska distribuce byla vice ceska.
Az se trosku vic naucim, asi se do pocestovani zapojim :))

Martin Beran <martin.beran na worldonline.cz> píše v diskusním
příspěvku:3aa39149 na news.cvut.cz...