ceske fonty ve Star Office

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Březen 9 02:23:48 CET 2001

On Tue, 6 Mar 2001 petr.vozak na hnutiduha.cz wrote:

> Mam problem se StarOffice pod RedHatem 7.0
> StarOffice mi totiz pouzivaji jen vlastni fonty, kdezto fonty v
> kodovani ISO 8859-2 nainstalovane v  Xwindows ignoruji. Nevite, jak se
> s timto problemem vyporadat?
> Petr Vozak

Prostě třeba mu je dopsat, v okně kde se nastavuje tiskárna, tam je i
tlačítko pro doplnění fontu do SO.
Z hlavy teď nevím jak se to menuje - hledej klikej jak ve win.
Nebo spustit externi skrypt co je v SO office52/program/spadmin .
Píši to z hlavy takže drobné odchylky jsou možné - kdo hledá najde.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.