Cestina a ftp

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Březen 9 08:47:29 CET 2001

| Odesílatel: Dan Klimes <klimes na elanor.sci.muni.cz>
|
| Mel bych nasledujici problem. Mam nainstalovan RH 7.0 CZ . Z
| windowsovskeho ftp klienta jsem na server umistil soubory s ceskou win
| diakritikou v nazvech souboru. Win ftp klient vidi cestinu stale spravne.

| Ted bych ale potreboval ty soubory premistit (kopirovat) na win disk na
| stejnem pocitaci. To mi ale diakritiku zcela zmrsi.  Lze to mu nejak
| zabranit, lepe receno, lze nejak nastavit, aby se nazvy souboru pri
| kopirovani prekodovaly?

Tezko. Pres FTP to ulozite ve W-1250. Linux kdyz uklada cestinu na ext2,
pouziva IL-2 (pokud se nemylim). Pres sambu pouziva konverzi IL-2 na CP852
(jako server) a naopak (jako klient).

Prijemnou zabavu...

Doporuceni: zabalit soubory pred poslanim na FTP treba zipem, na woknech
pak rozbalit. Anebo pouzit sambu.

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications