Linux - mail

Michal Hudák hudak na mail.cz
Čtvrtek Březen 15 14:40:47 CET 2001

Jsem teprve kratce Linuxovym nadsencem a za svuj maximalni uspech zatim
povazuji sprostredkovani internetu: RadioPojitko-> Linux -> okolni sit
Windows. Nastal vsak okamzik kdy by bylo potreba rozchodit mail (nejlepe
sendmail). Pokousel jsem si cist Linux Dokumentacni Projekt ale moudrej z
neho nejsem (uznavam moje chyba). Takze bych se rad zeptal jak na Linuxu
zridil nekolik postovnich schranek kam by chodola posta pro jednotlive lidi
ve Win-siti. Linux server ma svoji stalou IP adresu ale nema DNS. Jde to
nejak? Vytvorit napr. adresy typu michal@[xxx.yyy.zzz.aaa]. A jak pak
zajistit vyzvednuti na win-strojich v lokalni siti?

            Za odpovedi moc dekuji!!!!
                                            Michal Hudak

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.