Linux - mail

Čtvrtek Březen 15 21:45:41 CET 2001

On Thu, 15 Mar 2001, Michal Hudák wrote:

> Jsem teprve kratce Linuxovym nadsencem a za svuj maximalni uspech zatim
> povazuji sprostredkovani internetu: RadioPojitko-> Linux -> okolni sit
> Windows. Nastal vsak okamzik kdy by bylo potreba rozchodit mail (nejlepe
> sendmail). Pokousel jsem si cist Linux Dokumentacni Projekt ale moudrej z
> neho nejsem (uznavam moje chyba). Takze bych se rad zeptal jak na Linuxu
> zridil nekolik postovnich schranek kam by chodola posta pro jednotlive lidi
> ve Win-siti. Linux server ma svoji stalou IP adresu ale nema DNS. Jde to
> nejak? Vytvorit napr. adresy typu michal@[xxx.yyy.zzz.aaa]. A jak pak
> [...]

Tohle je dost siroka otazka. Doporucuji si precist knizku:

Satrapa, Randus: Linux - Internet server

pak se podivejte na dokumenty:

http://www.kit.vslib.cz/~kolar/sendmail/           (starsi, ale uplnejsi)
http://www.linux.cz/seminare/cikhaj1998/Sendmail/  (novejsi, strucnejsi)

Jinak postovnim systemem se zabyva konference sendmail na linux.cz (dostupna
i pres Newsy - skupina cz.comp.mail.sendmail).