Zase nejaky zacatecnicky problem s instalaci RH 7.0

Středa Březen 21 10:12:24 CET 2001

On Mon, 19 Mar 2001, Y na HN BEHR KHAN wrote:

> Chci si vyzkouset linux, a zkousim jej tedy jen pomoci instalace do FAT32.
> Neznam totiz zpusob, jak rozdelit HD, ktery nemuzu defragmentovat. Nejak se
> mi to ale nedari zprovoznit, vzdy mi to vypise takovouhle pohadku. Nevite,
> co s tim? Tedy, abych si Linux trochu ocuchal? Dekuju moc
>
> Traceback (innermost last):

To je dost osklivy. Abyste z toho nejak vybruslil, musel byste pouzit jiny
zpusob instalace. Muzete take zkusit betu 7.1 nebo jinou distribuci...

Pro zmenseni oddilu se da snadno pouzit Partition Magic. Treba ho nekdo
bude mit a pomuze. Jinak na instalacnim CD je program FIPS. Nejprve je
potreba defragmentovat disk a pak zmensit partition. Popis postupu je
prilozen.

--
                        Milan Kerslager