Zase nejaky zacatecnicky problem s instalaci RH 7.0

Y@HN BEHR KHAN arboreta na volny.cz
Středa Březen 21 13:32:02 CET 2001

Jak vsak defragmentovat disk, maje jej ve FAT32_
--
Y na HN BEHR KH na N
The last boy scout

Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> píse v diskusním
příspěvku:Pine.LNX.4.30.0103211004400.20987-100000 na pluto.spsselib.hiedu.cz..
.

FAT32.
Nevite,