Zase nejaky zacatecnicky problem s instalaci RH 7.0

Y@HN BEHR KHAN arboreta na volny.cz
Pátek Březen 23 11:10:30 CET 2001

No prave, defragmentace mi vzdy skonci asi na 2%, a docilil jsem jen toho,
ze puvodne nezaplneny HD se mi zaplnil zcela, nebot ten DriveSpace, nebo co
se pouzívá uklada informace o zmenach na konec isku. No a pak, jelikoz se
behem defragmentace volne misto meni, tak ten program stale uklada a uklada
udaje, az je z toho 100%obsazeny disk.
Zkusim to tedy s tema Officema
Dik
--