Zase nejaky zacatecnicky problem s instalaci RH 7.0

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pátek Březen 23 13:43:02 CET 2001

> No prave, defragmentace mi vzdy skonci asi na 2%, a docilil jsem jen toho,
> ze puvodne nezaplneny HD se mi zaplnil zcela, nebot ten DriveSpace, nebo co
> se pouzívá uklada informace o zmenach na konec isku. No a pak, jelikoz se
> behem defragmentace volne misto meni, tak ten program stale uklada a uklada
> udaje, az je z toho 100%obsazeny disk.
> Zkusim to tedy s tema Officema
> Dik

Mno nejsem si jisty, ale vy jste v puvodnim mailu psal, ze pouzivate
DriveSpace? Pokud se nepletu, tak jste nas s touto zasadni informaci
neseznamil. Pokud ano, tak se omlouvam. K veci:
Na komprimovanou jednotku nenainstalujete zadny linux do souboroveho
systemu FAT(32). Jedinou moznosti je dekomprimovat jednotku, deinstalovat
DriveSpace, defragmentovat jednotku, rozdelit disk na vice partition,
nainstalovat na druhou partition Linux a prvni muzete zase zkomprimovat
(tu s Widlema). Jina moznost podle me neni :-(

			Tomas Valousek