RedHat a Ultra ATA/100 radic

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Březen 26 18:44:26 CEST 2001

On Mon, 26 Mar 2001, Jan Brabec wrote:

> taky se to da udelat tak, ze se to nejdriv naistaliuje na normalni ide
> ATA/33 a pak se prekompilije novy kernel s podporou.
> Ja jsem mel stejny problem, protoze mam ABIT BP6 , ktera ma na sobe navi
> HIGHPOINT 366.
> Ta vase deska ma teda HIGHPOINT 370, ale to je uplne stejny. Mozna uz ho i
> najde pri instalaci RedHat 7.1 beta, ale nejsme si jist. ja to mam zatim na
> RedHat 6.2.
> Urcite to ale najde SUSE 7.1.

I kdyz tato informace do listu redhat-cz moc napatri, chtel bych v ramci
prispeni k vyreseni problemu upozornit na to, ze distribuce Mandrake 7.2
rozpozna pri instalaci dany radic naprosto korektne.
Vzhledem k cenove dostupnosti oproti SuSE 7.1 mohu doporucit tuto
distribuci napriklad ze stranek www.linux-CD.cz.

R.V.