RedHat a Ultra ATA/100 radic

Jan Brabec jan.brabec na lidovky.cz
Pondělí Březen 26 16:02:23 CEST 2001

taky se to da udelat tak, ze se to nejdriv naistaliuje na normalni ide
ATA/33 a pak se prekompilije novy kernel s podporou.
Ja jsem mel stejny problem, protoze mam ABIT BP6 , ktera ma na sobe navi
HIGHPOINT 366.
Ta vase deska ma teda HIGHPOINT 370, ale to je uplne stejny. Mozna uz ho i
najde pri instalaci RedHat 7.1 beta, ale nejsme si jist. ja to mam zatim na
RedHat 6.2.
Urcite to ale najde SUSE 7.1.
"Petr Ruzicka" <ruzickap na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:98leo1$p38$1 na ern.kit.vslib.cz...