Re: RH7.1 - jak sehnat instalační CD

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Květen 11 16:43:38 CEST 2001

> A pro uplnost, pokud nekdo neco vypali na CD, tak to nesmi nazyvat Red
> Hat.

Pro me za me, rikejme tomu treba "Zeleny Baret". Me je to fuk. Hlavne
kdyz vam to udela dobre.

> BTW: Vite jak vypada podpora lokalizace tech, kteri na znacce Red Hat
> neopravnene vydelavaji. Tak napr. jedna palicska firma, ...

Nechapu, proc se otirate o me. Na rozdil od VypalCD, Vypal-linux a
podobnych ja na tom nevydelevam, jestli vam to nahodou uniklo.

Snazim se jenom o to, aby se tato CD s kvalitnim sw dostali i k
lidem, kteri nemaji to stesti a nemuzou si to stahovat z Inetu (a
nechteji cekat na knizni vydani).

Vypaloval jsem RH7.1 (pardon, ZB7.1) zatim 3 (slovy trem) lidem.
penize mi posilaji sami a to tolik, kolik uznaji za vhodne. Jestli
podle vas timhle okradam RedHat pak se vam timto hluboce omlouvam,
ale pochyuju o vasem dusevnim zdravi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s