RH7.1 - jak sehnat instalační CD

Petr Rejchrt rejchrt na red.hat.cz
Pátek Květen 11 22:34:26 CEST 2001

Miroslav BENES wrote:

> Pro me za me, rikejme tomu treba "Zeleny Baret". Me je to fuk. Hlavne
> kdyz vam to udela dobre.

Ano. Rikejte tomu Teleny baret based on Red Hat. Pak je to korektni.
Nechci zbytecne prudit, ale Red Hat ma fakt pouze brand a ja se tady
setkal se spostou firem nabizejicich "distribuci Red Hat Linux," a dalsi
produkty teto firmy aniz yb o tom nekdo v Red Hatu nec vedel:-(

> Nechapu, proc se otirate o me. Na rozdil od VypalCD, Vypal-linux a
> podobnych ja na tom nevydelevam, jestli vam to nahodou uniklo.

Neuniklo. Pokud se touto casti citite byt osloven, pak je mi to lito,
ale na otazku proc se Vas tato cast dotkla si musite odpovedet sam:-(

> Snazim se jenom o to, aby se tato CD s kvalitnim sw dostali i k
> lidem, kteri nemaji to stesti a nemuzou si to stahovat z Inetu (a
> nechteji cekat na knizni vydani).

To je chvalihodne.

> Vypaloval jsem RH7.1 (pardon, ZB7.1) zatim 3 (slovy trem) lidem.
> penize mi posilaji sami a to tolik, kolik uznaji za vhodne. Jestli
> podle vas timhle okradam RedHat pak se vam timto hluboce omlouvam,
> ale pochyuju o vasem dusevnim zdravi.

Ja jsem cetl Vas prispevek. Ja za prodej beru tuto formu: nabizim
"produkt AbCd" za KcKcKc,- Kc. To je prodej. Pokud nekomu bezelstne
pomuzete a on se Vam mozna revansuje, pak je to pratelska vypomoc.

Petr Rejchrt