RE: nefunguje mi stále sí>

Sobota Květen 19 10:35:59 CEST 2001

On Fri, 18 May 2001, Martin CVC wrote:

> Neviem cim to bude ale ja mam tiez Lan Eth 3c 509b TCP a presne ten
> isty problem v RH 7. RH ju detekuje ale nenatiahne. insmod 3c 509
> failed......Zeby to bolo tou kartou? Ak sa dozviete nieco nove dajte
> mi vediet. Ja som dal do svojho stroja inu Lan kartu a vsetko je bez
> problemov / RLT 8029 /Len tolko

3C509 je myslim ISA, takze zkuste na prikazovou radku uvest I/O adresu
(modul standardne tusim kouka jen na nektere porty). Take vzdy radsi
pouzivejte prikaz modprobe, protoze kdyz modul potrebuje ke sve cinnosti
jiny modul, tak se sam zavede:

modprobe 3c509 io=0x300

Ten port musi byt samozrejme dobre. Muzete ho bud vyzkouset nebo DOSovym
nastrojem od 3Comu zjistit (hodnoty jsou obvykle neco z: 220, 240, 260,
280, 2a0, 2c0, 2e0, 300, 320, 340, 360, 380).