RE: nefunguje mi stále sí>

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Květen 21 17:22:30 CEST 2001

On Fri, 18 May 2001, Martin CVC wrote:

> Takze este raz. Pisali ste vid.nizsie:
>

> Neviem cim to bude ale ja mam tiez Lan Eth 3c 509b TCP a presne ten isty
> problem v RH 7. RH ju detekuje ale nenatiahne. insmod 3c 509
> failed......Zeby to bolo tou kartou? Ak sa dozviete nieco nove dajte mi
> vediet. Ja som dal do svojho stroja inu Lan kartu a vsetko je bez problemov
> / RLT 8029 /Len tolko

Pres asi pul hodinou jsem skoncil s masinou, ktera ma tuhle sitovku.
Naprosty trapas, ale nerozbehl jsem ji ani za nic. Ani kdyz jsem stahnul
modul ze stranek autora a udelal nove jadro. Tyhle sitovky zrejme uz za
nic nestoji. Pamatuji, ze s nimi byly potize uz v dobach RH 6.2. Ted se to
sice chova jinak, ale v globale stejne, pocitac timeoutne pri kazdem
pokusu o komunikaci.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.