Ximian Gnome

Tomáš Knaifl knaifl na iinfo.cz
Středa Květen 23 09:30:54 CEST 2001

zdravim.. pres cerstvy RedHat 7.1 CZ jsem nainstaloval Ximian Gnome
(pres ten jejich instalator).. instalace bez problemova, vsecko bez
problemove... naslo si to zavislosti balicku atd atd, po prvim spusteni
se spustil jakysi pruvodce instalaci, ktery umoznoval nastavit souborovy
manazer atd... nautilus je lehce nepouzitelny (strasne pomaly), takze
pouzivam nadale MC v konzoli, zbytek je uplne v pohode... snad jenom mi
nevyhovuje Sawfish (az budu mit cas, tak bude nahrazet enlightmentem)...
jinak je to vlastne gnome zabalene do docela hezkeho obalu....

Tomas K.

--
  ( \                           Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
   \ \                          tomas na knaifl.cz