Ximian Gnome

Ondrej Nekola nekoo9am na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Květen 23 17:56:51 CEST 2001

> Zkusil jste KDE a Gnome, mrknete se jeste na WindowMaker. Nenechte se odradit
> cislem verze (0.64), je to stabilni.
>
> KDE startuje 20 sekund, WindowMaker startuje 2 sekundy. Take v prubehu prace
> je rychlejsi. A klidne muzete dal poustet KDE programy, jako je Konqueror.
>
> Jak jej zkusit pod RedHatem:
> - Nainstalujete WindowMaker z rpm.
> - Prejdete na runlevel 3.
> - do souboru $HOME/.xinitrc napiste "exec wmaker"
> - na prikazove radce: startx

Ja jsem spustil wmakerconfig (nebo tak nejak) a to udelalo vsechnu
spinavou praci za mne. Mimochodem WindowMaker je genialni kus softu, ktery
ma vlastni filosofi postavenou na NextStepu/OpenStepu. Fain se
konfiguruje, ma mnoho moznosti, je rychly a stabilni. Ovladani je ponekud
nezvykle, ale rozhodne ne spatne. S gnome koexistuje bez problemu. (s KDE
nevim)

      S pozdravem
          Ondrej Nekola
          ondra na matfyz.cz