RH7.1cz a devfsd

Tomáš Knaifl knaifl na iinfo.cz
Středa Květen 23 09:35:27 CEST 2001

On 23 May 2001 08:29:18 +0200, Lukáš Gebauer wrote:

> Hm, tak jsem to zkusil a pochopitelne nepochodil. Kdyz tam ten soubor
> vytvorim, tak se devfsd vzteka, ze pri IOCTL pozadavku nediostal cislo
> subverze protokolu.
>
> Jak jsem tak pochopil, tak soubor .devfsd je nejaky specielni soubor,
> pomoci ktereho komunikuje jadro s devfs daemonem, takze ten se asi
> nevytvari jen tak, ne?

no, moc jsem to nestudoval, ale podle toho startovaciho skriptu je ten
soubor .devfsd jenom prazdny soubor, ktery startovaci skript "osaha" a
pokud zjisti, ze existuje, tak spusti devfsd demona... nic vic... jinak
na komunikaci s jadrem ho urcite nepotrebuje... IMHO....

--
  ( \                           Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
   \ \                          tomas na knaifl.cz