RH7.1cz a devfsd

Lukáš Gebauer gebauerl na mlp.cz
Čtvrtek Květen 24 07:29:39 CEST 2001

> no, moc jsem to nestudoval, ale podle toho startovaciho skriptu je ten
> soubor .devfsd jenom prazdny soubor, ktery startovaci skript "osaha" a
> pokud zjisti, ze existuje, tak spusti devfsd demona... nic vic... jinak
> na komunikaci s jadrem ho urcite nepotrebuje... IMHO....

Tome, nemusis o nejak moc studovat, staci se podivat na man devfsd, kde
se to vyslovne pise! Skrzeva '.devfsd' sdeluje kernel devfs daemonovi
zmeny v zarizenich. A dokonce je to normalni soubor symbolizujici
zarizeni, jako vsechny ostatni v adresari /dev (144,0).

Skutecne, kdyz jsem vyrobil jadro, ve kterem zapnul vse ohledne devfs,
tak se tam to zarizeni objevilo a RH se podle toho zachoval... Ted jak
blbec doplnuji zarizeni aby fingovala CD-rom, aby fungovala mys, ZIP
jsem jeste ani nerozbehl.. no krasa... :-(

Lukas.