Nejde nainstalovat Kylix!

Lukáš Gebauer gebauerl na mlp.cz
Čtvrtek Květen 24 07:51:25 CEST 2001

Tak jsem tedy upgradnul na RH7.1CZ a oproti RH7.0 mi tam nejde
nainstalovat Kylix.

Instalacni program po schroustani prvniho RPM vyhodi chybu a na jkonzoli
si postezuje, ze nemohl nainstalovat dalsi RPM. :-(

Kdyz zkusim spustit skript v textovem rezimu, tak si to stejne postezuje
uz na tom prvnim RPMku. nicmene i v prvnim pripade to vypada, ze se to
prvni RPM vubec nenainstalovalo.

Setkal se s tim nekdo?

Co je jinak ohledne RPM od verze 7.0? vsiml jsem si, ze ted kdyz neco
instaluji rucne z RPM, tak se tam objevuji DVA progress indikatory..
nemuze to byt tim?

Da se nejak presvedcit RPM, aby mel vystup postaru?

Lukas.