Nejde nainstalovat Kylix!

MUDr. Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Květen 24 08:46:42 CEST 2001

Hi!
Je zajimave, ze vlastni upgrade to mne delal na "cistou" verzi RH 7,1 CZ
taky, ale ne ze by nesel nainstalovat primo balicek, ale pri konfiguraci jiz
nahranych.
Skoro bych se bal, ze muze byt poskozene druhe CD!
Mohlo by byt zajimave vyzkouset na jiny disk cistou instalaci.
Daktari

Old:-----Original Message-----
Old:From: Lukáš Gebauer [mailto:gebauerl na mlp.cz]
Old:Sent: Thursday, May 24, 2001 7:51 AM
Old:To: redhat-cz na linux.cz
Old:Subject: Nejde nainstalovat Kylix!
Old:
Old:
Old:Tak jsem tedy upgradnul na RH7.1CZ a oproti RH7.0 mi tam nejde
Old:nainstalovat Kylix.
Old:
Old:Instalacni program po schroustani prvniho RPM vyhodi chybu
Old:a na jkonzoli
Old:si postezuje, ze nemohl nainstalovat dalsi RPM. :-(
Old:
Old:Kdyz zkusim spustit skript v textovem rezimu, tak si to
Old:stejne postezuje
Old:uz na tom prvnim RPMku. nicmene i v prvnim pripade to
Old:vypada, ze se to
Old:prvni RPM vubec nenainstalovalo.
Old:
Old:Setkal se s tim nekdo?
Old:
Old:Co je jinak ohledne RPM od verze 7.0? vsiml jsem si, ze ted
Old:kdyz neco
Old:instaluji rucne z RPM, tak se tam objevuji DVA progress indikatory..
Old:nemuze to byt tim?
Old:
Old:Da se nejak presvedcit RPM, aby mel vystup postaru?
Old:
Old:Lukas.
Old:---
Old:Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zatím....-)
Old:Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Old:Verze: 6.0.255 / Virová báze: 128 - datum vydání: 17.5.2001
Old: