Nejde nainstalovat Kylix!

Lukáš Gebauer gebauerl na mlp.cz
Čtvrtek Květen 24 11:38:44 CEST 2001

> Dobrý den !
>
> Určitě Vám odpoví povolanejší,ale ohledne dvou indikátorů - první indikuje
>       přípravu a druhý vlastní instalaci.Je to dobře pochopitelné s
>       parametrem -vv.
>
> S pozdravm RT

To ja vim co delaji ty dva indikatory. podstatne ale je, ze u RH7 se mi
ukazoval jen jeden indikator. A tak premyslim, ze ta isntalae kylixu
nejak napozadi vesele instaluje RPM a kresli si svoje progress
indikatory.

Takze jestli neni problem v tomz, e si nejak zachytava vystup z toho RPM
programu a nepouziva jej na kresleni tech svych indikatoru. Pak totiz po
dobehnuti toho 'pripravveho' indikatoru se muze domnivat, ze RPM je jiz
nainstalovane a podiva se... hle, nikam se mi zadny soubor nenacpal ->
vysype chybovou hlasku a skonci!

Je to jen teorije, netusim jak je to ve skutecnosti delane. Ale
potreboval bych, jestli jde nejak generalbne rict RPM, aby ukazoval zase
jen jeden proress indikator??? Chtel bych to vyzkouset...

Lukas.