RH7 a ftpd

Aigor aigor na okubk.cz
Čtvrtek Květen 24 14:48:40 CEST 2001

Zdravim,

Teprve zacinam, tak se omlouvam, pokud je muj dotaz prilis stupidni, ale
nevim si rady s FTP (wu-ftpd).
Instaloval jsem RH7 na pracovni stanici kvuli provozu intranetu. Apache,
PHP a MySQL jsem rozjel bez problemu, ale pokud se pripojuji z Win na
FTP, je na zacatku priblizne 2-minutova prodleva nez se klient pripoji.
Pak jiz vse funguje normalne. I kdyz chci navazat dalsi spojeni, bez
preruseni prvniho, prodleva je stejna. Jinak vse bezi celkem svizne
(Apache), tak predpokladam, ze na siti problem neni. Zkousel jsem i
nekolik ruznych FTP klientu (Win), ale vse se stejnym vysledkem. S
konfiguraci ftpd prakticky zadne zkusenosti nemam. Mozna staci jen nekde
neco spravne nastavit...

Diky za nakopnuti spravnym smerem :-(

Aigor