Nejde nainstalovat Kylix!

Lukáš Gebauer gebauerl na mlp.cz
Čtvrtek Květen 24 11:55:51 CEST 2001

Tak snad jsem se docetl jinde pricinu.. cituji:

Staci se zeptat. Je to znama chyba v RPM 4.0, update RPM by
mel pomoci. Rychly fix je NEinstalovat pod uzivatelem ROOT. A
nebo pouzivat Mandrake 8.0 (napriklad za 145.Kc na
http://www.linux-cd.cz/info-13.phtml) :-)

Protoze jestli jsem dobre pochopil, tak RH7.1CZ obsahuje vsehcny updaty
k 17.3.2001, je mi divne ze by tam nebyl update RPM. Vysel uz vubec pro
RH7.1 ten update???

Lukas.