Nejde nainstalovat Kylix!

Lukáš Gebauer gebauerl na mlp.cz
Čtvrtek Květen 24 09:11:34 CEST 2001

No, kdyz to RM vezmu a rucne nanstaluji, tak to projde. jebnze Kylix pri
instalci provadi hromady hasisaren, jako ze pak ty nainstaovane soubory
presouva jinam, vytvari spousteci skripty a tak, takze si rucni
instalaci Kylixu nepomuzu. ;-(

Jinak RH7.1CZ jsem instaloval jako cistou instalaci...

Lukas.