Doplnujici CD k Ceskemu Linuxu

Neděle Květen 27 22:24:10 CEST 2001

On Sun, 27 May 2001, Ondrej Svejda wrote:

> V announci na Český Linux byla zmínka o doplňujícím CD a zajímalo by
> mě, jak to s ním vypadá. Chtěl bych si koupit kompletní ČL přes
> Linux-CD.cz a kvůli poštovnému to chci objednat najednou. Mám tedy
> ještě čekat (tj. bude vůbec to CD a co na něm)?

Mam ted fofr ve skole (zkousky & spol.), takze to vypada, ze bude tam za 2
az 3 tydny. Bude na nem nekolik nastroju pro Win32 prostredi, chtel bych
tam dat i XFree86 pro Win32, ale mamm takovy dojem, ze to nepujde kvuli
licencnim podminkam.

Dale tam chci sloucit disky s Powertools a DMA (tj. CPAN, Python & Zope).

Pokusim se s tim hnout co nejdrive.