Problem, RH7.1cz tisk s HP LaserJet 6L

Martin Bruchanov bruxy na kgb.cz
Úterý Květen 29 00:01:25 CEST 2001

Zdravim,

o vykendu jsem si nainstaloval novy RH, musim uznat ze byla odvedena
skvela prace, ale presto jsem narazil na drobny problem...

Mam tiskarnu HP LaserJet 6L na kterou pristupuji pres SMB na printserver,
ktery dela Win95, v RH7.0cz vse bezproblemu fungovalo, ale nyni ne.

Sdileni mam nakonfigurovano spravne protoze bez problemu vytisku ASCII
testovaci stranku, ale problem je s PostScriptem. S tiskarny lezou
nesmyly (nemyslim ted cisty zdrojak PS) ale jakasi binarni data ktera
jsou uvozena hlavickou: ") HP-PCL XL;1;1\n" a nasleduje rosypany tea :)
Toto vyleze pri pouziti ovladace lj5gray, pokud zvolim l4jet tak pouze
rosypany caj a to same i s stp (samozrejme restartim lpd pri kazde zmene)

Ostatni parametry ovladace nechavam defaultni, nejak v helpu zapomeli
popsat...

Diky za pomoc

BruXy