mozilla nezobrazuje pocesteni

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Listopad 1 10:23:05 CET 2001

On 31/10/2001, Josef Cekal wrote:

> Nainstaloval jsem cestinu do mozilly 0.9.4. Jakmile ji nastavim,
> prestanou se zobrazovat pismena a musim to vratit zpet do anglictiny.
> Ale pod rootem vse funguje jak ma, mozilla je pocestena a vse je
> videt. Kde je zakopany pes?

Psal jsem to na ruzna mista uz nekolikrat. Soubory s cestinou maji
spatna prava a pokud nejste root, Mozilla je nemuze cist.
Reseni: nastavte nejaka inteligentnejsi prava (napr. 0644) souborum
zacinajicim na cs nebo cz (nejsem si jist malymi a velkymi pismeny, to
uz si ale jiste dohledate) v podadresari chrome adresare s instalaci
Mozilly (napr. /usr/local/mozilla/chrome/).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka