Komukoliv kdo muze poradit

American Center amcenter na mbox.vol.cz
Čtvrtek Listopad 1 16:45:43 CET 2001

Hej heeej,

prosim kdo mi muze poradit s mymi dvema problemy, ktere mam s Red Hat Linuxem 7.1 Publisher's Edition?

1. Nemohu nainstalovat RH Linux - instalator mi tvrdi, ze na instalaci nema dost mista na disku (na zvolene balicky potrebuje asi 120 MB); je to nesmysl, udelal jsem asi 1 GB partition. Spis mi prijde, ze instalator partition spatne formatuje. Ma nekdo podobnou zkusenost?

2. Na jinem pocitaci (kde jsem nainstaloval vse OK) mi nejde spustit prikaz linuxconf. Moc o tom nevim, ale v ucebnici od O`Raillyho je ten prikaz popisovan a v podstate s nim stoji a pada konfigurace celeho systemu. Ja ho tam proste nemam. Ani zadny takovy soubor neexistuje.

Mozna se v budoucnu budu potrebovat ptat casteji, proto nevite nekdo o nejakem, treba korespondencnim kursu Linuxu pro uplne zacatecniky? Beru tipy i na placene kurzy.

Diky moc za jakoukoliv odezvu.

Jan Prucha; jan.prucha na email.cz